MITEU - Veciños

ESAD

Data : 14/03/2018

Dramaturxia pedagóxica feita a partir de textos da obra Cabaret Tráxico, Opera Pánica de Alejandro Jodorowsky, e textos de Confesiones antes del fin de la era humana de Alberto García Martín. A veciñanza que retrata a obra mistura os personaxes máis dispares que deben superar problemas de parella, conflitos familiares, amorosos e diferentes visións da vida. Todos eles soben e baixan as escaleiras desta comunidade de veciños un tanto peculiar.

Elenco: Sonsoles Cordón, Yago Espasandín, Yolanda Lorenzo, Iván Márquez, Ainhoa Martínez Raúl Pérez, Jennifer Vilar.

VECIÑOS