CHOTOCOEU

Lugar: Teatro Cidade Universitaria de Vigo

Data : 28/02/2018

A banda formouse hai once anos con percusionistas que tocaban nas prazas e parques da Coruña. Esta mestura de músicos procurou sons galegos, árabes, africanos, latinos e flamencos. Aos poucos anos da súa formación, iniciaron un tour europeo que os levou a seis países. En 2013 gravaron o seu primeiro traballo en estudo, Chotokoeu e dous anos máis tarde, en 2015, Saír a voar. A banda foi habitual en festivais como Hootanay (Londres), Counter Culture (Ulthrech) ou Open Air Ziskou (Praga) e chegaron a compartir escenario con Ojos de Brujo ou Manu Chao. Logo de facer unha media de 80 concertos ao ano, en 2017 decidiron disolverse, tocando ao longo do ano pasado en escenarios como o EtnoSur (Jaén), Iboga Summer Festival (Valencia) ou Polé Polé (Bélxica).

A banda está composta por Brais López (caixón, clarinete, djembé, saxo), Carlos Argibay (caixón, congas, percusión pequena), Iago Corral (baixo, gaita) Manuel Clavijo (coros, guitarra, violíon, voz), Manuel Fonte (bongós, caixón, percusión pequena), Marta Seco (percusión pequena, violín, voz) e Rubén Capelán (batería, coros, djembé, voz).

CHOTOCOEU