O REI MORRE

SARABELA TEATRO

Data : 08/11/2017

Sarabela Teatro achega á Universidade de Vigo, no seu inicio de xira, a súa última obra O rei morre, que vén de ser estreada en Galicia hai menos dun mes. Trátase dunha peza dirixida por Ana Vallés, unha das directoras máis recoñecidas no panorama teatral galego.
A obra, versión libre da obra "Le Roi se meurt", do escritor rumano Eugène Ionesco, comeza cando o fatuo rei Berenguer I recibe a noticia de que vai morrer e non quere crelo e segue a dar ordes coa soberbia que lle é características. É un texto enmarcado no teatro do absurdo, cómico e dramático, sobre o tema da morte en termos xerais: a morte do poder, a morte do home... Na peza faise unha caricatura grotesca da poderoso aferrándose ao trono, unha figura constante a través da historia, así como dos personaxes que nese momento o rodean.

En escena estarán: Fonso Míguez, Fernando Dacosta, Fina Calleja, Sabela Gago e Nate Borrajo.

O rei morre