A ÚLTIMA CORNIXA DO MUNDO

Dramaturxia de Fernando Dacosta
A partir da novela ‘Océano mar’ de Alessandro Baricco
SINOPSE
Pendurada da última cornixa do mundo está a pousada Almayer, lugar mítico, lugar nos lindes da existencia, onde o tempo se transforma e transforma aos seus hóspedes.

Está suspendida sobre o mar, onde a terra acaba e o mar comeza. Un lugar que atrae desde diversos espazos e momentos a un pintor que procura pintar o mar co mar, a unha fermosísima muller que está para sandar de adulterio, un profesor que está a escribir unha enciclopedia sobre os límites da natureza, unha rapaza que quere vivir e fuxir da morte en vida e do medo, unha monxa que crea oracións únicas... A eles únese un home que le os pensamentos e que está posuído pola vinganza. Hai tres nenos que poden entrar nos soños, buscar os ollos do mar ou converterse en muller nun instante. Tamén está a sétima habitación, que nunca se abre.

Todos procuran algo ou foxen dalgo.
Escoitándoos escóitase a voz do mar.

Durante a súa estancia na pousada coñecerán o ventre do mar e enfrontaranse á verdade. E cando alguén ve a verdade, muda.

E chega o día en que se entregan aos cantos do retorno, para volver ou para perderse, depende de cada un, e xa nada voltará ser igual, porque estarán marcados.

Din que podemos estar diante duna historia de suspense, dun poema en prosa, dun conto filosófico, ou dunha novela de aventuras.

Poesía e sensualidade, humor latente, canto doce, berro sobre as ondas e os trebóns, amor profundo, odio nas entrañas, procura incesante de arte e ciencia,... silencio, non ditos... iso e moito máis ábrese diante de nós nesta obra oceánica.diante de nós nesta obra oceánica.

FICHA TÉCNICA E ARTÍSTICA DO ESPECTÁCULO
Iluminación e técnicos en xira: José Manuel Bayón, Rubén Dobaño
Vestiario: Tegra
Cartel e programa: Pablo Otero