ISGA collective

Lugar: Teatro Cidade Universitaria de Vigo

Data : 16/11/2017

Hora: 18:30h

Nacido en 2005, este grupo de música de raíz galega pero con correntes de vangarda, supón unha das propostas máis atractivas e orixinais da escena galega de hoxe en día. De corte intimista, a crítica destaca deles a súa vitalidade e frescura que dá conta dunha Galicia actual e moderna. Con Mónica de Nut como solista e Isaac Garabatos como alma do proxecto (guitarras, teclado, arranxos e composición), do grupo forman parte tamén Lorena Freijeiro (gaita e frautas), Cecilia Martínez (violín), Jean Marco Van Loo (baixo eléctrico), David Outumuro (batería) e Jesús Andrés Tejada na guitarra eléctrica e ukelele.

No seu traballo discográfico A Redeira, conxugan a súa música absolutamente contemporánea coas Cantigas de Martín Códax do século XIII. ISGA collective conta tamén con outro traballo Etheria (Sul producciones, 2011), co cal xiraron para o Centro Coreográfico Galego.

Desde o seu inicio teñen participado en moitos concertos en escenarios e festivais Europeos de diferentes cidades, Berlín, Frankfurt, Munich, L´Orient, Lion, Marsella , Londres, Edimburgo, Liverpool, Lisboa, Guimaraes...

Musica de Raíz Galega