CONCERTO DE NADAL 2017 Cristina Pato

Lugar: Teatro Afundación Vigo

Data : 19/12/2017

Data :

A historia do descubrimento do pergamiño serve de leitmotiv neste espectáculo musical, que xira arredor da viaxe que ten feito o pergamiño dende o seu descubrimento no De Officiis de Cicerón, pasando por Madrid, Suecia, Nova York e Vigo. A peza parte como un concerto seminarrado cunha proposta orixinal (cunha mistura entre concerto e conferencia) que inclúe sete arranxos das cantigas orixinais desenvolvidos por recoñecidos artistas galegos de diferentes disciplinas musicais (música antiga, jazz e música tradicional), unindo así os mundos nos do pergamiño nos últimos cen anos. Estes sete arranxos van enlazados con pequenas conversas, en formato entrevista, nas que participan expertos no pergamiño e na súa historia. Cristina Pato será a narradora e destas conversas e participarán tamén diferentes músicos e expertos galegos.

Cristina Pato (Ourense, 1980) é gaiteira, pianista, produtora e educadora apaixonada. Aclamada pola crítica nacional e internacional como “un dos mestres vivos da gaita”(The Wall Street Journal” ou “unha virutosa explosión de enerxía (The New York Times), vén de ser recoñecida ademais coa Medalla Castelao 2017 e o premio cultura galega 2017.

En 2017 tamén foi nomeada Blodgett Distinguished Artist in Residence na Universidade de Harvard (Departamento de Música).

Concerto Seminarrado