CONCERTO ENSAIAMOS

COMPOÑENTES:
Anton Martínez (Guitarra)
Cristian Nicolino (Batería)
Pedro Pachamama (Voz)Antón Hermida (Guitarra)

ESTILO MUSICAL:
Rock alternativo

DESCRICIÓN:
Postcoitallica (do latín "Post-" que significa posterior a, "coitum" referido ao acto e "-tallica" que queda ben) é un clan afeccionado á musica que se formou fai tres anos en Vigo coa intención de pasalo ben e de paso tomarlle unhas birras. O repertorio consta dunha variedade de covers de bandas que todo o mundo pode coñecer (desde Porretas ata Metallica). Gústanos o rock, facer deporte e comer cousa verde. A pesar de que aínda non consolidásemos a nosa identidade musical, damos un espectaculo interesante. E sempre vimos xogar.

yo