CONCERTO ENSAIAMOS

RIPLEY

Data : 27/04/2017

COMPOÑENTES:
Antón Otero Moreiras (teclados)
Jorge Giráldez Fernández (guitarra)
Guillermo Moreiras Avendaño (voz e guitarra)

ESTILO MUSICAL:
Rock

DESCRICIÓN:
Banda de Vigo emerxente con influencias blues e rock que fai temas propios en castelán. Actualmente o grupo atópase preparando os temas que formarán parte da súa primeira maqueta, que pretenden gravar proximamente para darse a coñecer e empezar a dar concertos. Entre as súas referencias a nivel nacional, soan nomes como Rosendo, Miguel Costas, Ariel Rot, Burning ou Os Ronaldos mentres que, a nivel internacional, clásicos como David Bowie, Bob Dylan ou Kevin Ayers e outros grupos máis contemporáneos como Oasis, Eels ou Black Keys están entre as coleccións de vinilos dos seus compoñentes.

Ripley