Los Zigarros

Lugar: Teatro Cidade Universitaria de Vigo

Data : 18/10/2017

Los Zigarros é unha banda de rock and roll de Valencia. Está composta por Ovidi Tormo (voz e guitarra), Álvaro Tormo (guitarra), Adrián Ribes (batería) e Nacho Tamarit (baixo). O seu álbum de debut, titulado como a banda, foi publicado en xuño de 2013 e producido por Carlos Raya. Con este primeiro LP participaron en máis de 100 concertos por todo o país. En abril de 2016 publicaron o seu seguinte traballo: A todo que sí, un álbum cheo de rock & roll e guitarra. Acompañaron como teloneiros a Fito y fitipaldis durante a súa xira Huyendo conmigo de mí, o que lle proporcionou gran popularidade en todo o país.

En setembro de 2017 foron escollidos como telnoeiros do único concerto de The Rolling Stones no Estadio Olímpico de Barcelona. A día de hoxe, a crítica os considera como o relevo xeracional do rock and roll en España.

Los Zigarros