SONORA 17

Lugar: Teatro Cidade Universitaria

Data : 22/03/2017

Royce Rolo

Con base en Vigo, e desde a plataforma musical Banana Bahía Music, que agrupa a varios grupos de artistas musicais e visuais, Royce Rolo é un dos produtores independentes máis prolíficos dos últimos tempos, destacando por ter renovado o son da música urbana do panorama nacional. Rolo é o responsable da evolución musical de artistas como C.Tangana, Recycled J, Dellafuente, Maka ou Agorazein, acadando abrir este xénero a un público máis global.

Como músico, Rolo acada e fai seu o son máis vangardista da new wave de Atlanta, Toronto ou Latinoamérica, dotando aos seus traballos dunha visión persoal que non deixa a ninguén indiferente, poñendo á disposición do público nos seus director unha alternativa chea de frescura difícil de atopar no país.

Agorazein

Formación composta en 2011 por C. Tangana, Sticky M.A., Jerv. Agz., Fabianni e I Ace, un grupo de amigos madrileños, todos eles cunha ampla traxectoria individual ás súas costas no hip-hop-trap. Co seu primeiro LP autoproducido en 2011, King of red, irromperon no panorama musical cunha fusión de bos ritmos e melodías que desprendían tristeza e rebeldía, actuando como un revulsivo da escena musical urbana que, por aquel entón, non pasaba polo seu mellor momento.

O seu LP “Siempre” (novembro de 2016) é o seu último traballo no que se da conta, a través do seus quince temas repletos de amor, desamor, sexo, infidelidades… do bo estado deste grupo que define a vangarda da música española do momento e que é recoñecido pola crítica e polo público pola potencia dos seus directos.

sonora

Royce Rolo